Män som hatar kvinnor trilogin

Sitter och halvkollar på den sista delen av "män som hatar kvinnor" trilogins sista del; "Luftslottet som sprängdes". Igår såg vi de första två delarna. Jag är lite sen när det gäller att kolla på nya filmer(såvitt de inte har varit väldigt efterlängtade). Och snart kommer de amerikanska versionerna. Men det blir nog väldigt svårt att slå de svenska orginalen. De här är dock rätt så "råa" filmer och jag skulle nog aldrig sitta och se dem själv,men nu har min pojkvän bestämt sig för att kolla igenom dem och det är svårt att inte kolla på tvn. =) Jag är ganska så känslig,så jag ser helst inte grymma drama filmer.^^;





Kommentarer
Postat av: marina

sv. ack så mycket :)

2011-12-10 @ 10:25:38
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0