Julklapp till mig själv?

Under de 8 år som jag sysslat med digital konst så har jag alltid använt mig utav en mus, aldrig en tablet(ritplatta). Och jag har känt många gånger att det är väldigt begränsande att arbeta utan tablet. Linjer skulle bli skarpare och mer som man vill ha dem, just nu får jag oftast dra 10-20 streck med musen på samma ställe innan det blir bra. Dessutom ökar den frihetskänslan, att bara kunna sätta sig ner och kladda fritt med en penna på en duk finns inte riktigt med musen som redskap. SÅ jag funderar skarpt på att ge mig själv en julklapp til jul, kanske blir det en Wacom Intous4. Det får jag fundera över tills dess.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hejhej, skit fin blogg ! kolla gärna in min :)

Händer ikväll då?

2011-11-24 @ 10:35:50
URL: http://flubber.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Du har en trevlig blogg du :P

2011-11-24 @ 18:31:00
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0