The Butterfly Effect

Jag vet att jag länge velat se den här filmen men det har konstigt nog aldrig blivit av,förens ikväll. Jag minns till och med när den stod i filmhyllan på Hemmakväll bland de allra nyaste filmerna just då,för 8 år sedan. Så nu var det verkligen på tiden.
Jag är en riktig sucker för den här typen av filmer som handlar om just alternativa universum, tidsresande och vårt undermedvetna. Den är också i stil med filmen Donnie Darko(för de som sett den).
Filmen handlar om karaktären Evan som plötsligt upptäcker hur han kan resa i sina minnen och förändra framtiden, men det har sitt pris...
Väldigt omskakande film minst sagt. =)




4 av 5 blåbärspajer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0