Everything kawaii japan

Jag fick en fråga i ett tidigare inlägg om vart jag köpt min lilla My Melody plyshfigur, därför tänkte jag tipsa om en helt underbar sida som stillat en del av mina cravings för japanska sötsaker. ^_^ Sidan heter www.strapya-world.com/ De är mycket pålitliga och väldigt billiga! Dessutom har de väldigt snabb frakt,oftast tar det bara 2 veckor att få sakerna ända från Japan.
De har ett enormt utbud på mobilaccessoarer och praktiska småprylar med bl.a Hello Kitty, Disney och anime figurer som motiv.



Jag älskar den här sidan och besöker den minst varannan dag för eventuella nyheter! Jag beställde faktiskt lite prylar för inte så länge sedan som jag kommer visa upp när de kommer fram. ^_^


På min önskelista just nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0