Leksaksautomater till en ny nivå


Någon annan som är helt förälskad i leksaksautomater? ^_^ Jag har varit det sedan jag var väldigt liten. Men hur svårt är det egentligen att inte gilla en liten överasking i fin plastkapsel? De senaste åren har de kommit mer och mer till Sverige, nu med större utbud. Allt från Disney till Sanrio och Nintendo Merchandise. Ultimata samlarprylarna alltså! I fredags upptäckte jag att det stod ca 20 leksaksautomater i mitten av Center syd(köpcenter i Löddeköpinge). De flesta krävde dock två tior,och jag hade bara en på mig.



I Japan tar de dessa små lyckopillrena till en helt annan nivå. Det finns i en otrolig mängd! Ofta är det figurer från en anime eller ett spel.
Detta är ett totalt måste för mig när jag äntligen tagit mig dit. Bara att se det här i verkligheten hade varit en upplevelse. =)






Kommentarer
Postat av: Mikail

Har du flera bilder?

Vad sålde dom från maskinerna :)

2012-10-24 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0