Super 8

Vi såg nyss klart "Super 8",en film producerad av Steven Spielberg(en regissör som alla borde känna till idag ;)). Den var helt superb,rekomenderar den varmt! Som vanligt är man helt såld på estetiken.
Filmen handlar om ett gäng barn som arbetar tillsammans på ett skolprojekt; nämligen att göra en egen film(i förmatet som kallades Super 8,därav titeln). Men under en inspelning av en scen händer det något väldigt dramatiskt som får en hel del oförklarliga följder. Hundar springer bort,elektronik försvinner och flygvapnet finns på plats men vill inte utge någon som helst information om vad som pågår.



Jag ger den 4,5 av 5 blåbärspajer!




...varför blåbärspajer? Undrad ni kanske, det är min favorit dessert!

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej hej, just nu är det en jätte stor tävling för bara ni tjejer.

Kolla in tävlingen på min blogg: http://mohammedis.se/2011/december/tavla-och-vinn-crazy-color-slingor.html#comment

Tro mig, du kommer att älska tävlingen. Skulle vara roligt om att du var med.

Ju fler är med, desto roligare!

Ha en bra dag, och kram, och hoppas du kommer att delta :)

2011-12-30 @ 19:01:55
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0