Sweet perfume

Hej igen!
Idag var vi på mellandagsrean i Nova Lund. Det var första gången jag besökte den gallerian,tyvärr konkurerar den inte ut Center Syd för min del(än så länge). Det vart rätt mycket folk men inte helt hysteriskt,men jag hittade inte något särskilt. Jag har blivit väldigt mätt på det gråa västerländska vintermodet. Men längtar dock till våren då färgerna dyker upp igen!
Jag lyckades få tag på en liten parfym ialla fall, i Britney Spears serie Fantasy. Den är en perfym som jag länge suktat efter men inte haft råd att unna mig,men nu sålde de ut den lilla flasan på Kicks. Och då passade jag på. Jag älskar söta,fruktiga parfymer. Den fina flaskan är förstås ett plus. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0